راهنمای نهایی برای طراحی سایت - طراحی سایت با وردپرس

Wiki Article

به علاوه، مشتریان وفادار سرمایه‌های بسیار ارزشمندی برای کسب و کارها به شمار می‌روند. چرا که نه تنها خود به صورت مرتب خرید می‌کنند، بلکه برند و سایت را به دوستان و آشنایان خود هم معرفی خواهند کرد.

فراموش نکنید داشتن سایت، درآمد شما را به حداکثر می‌رساند.

مشخص است که قیمت طراحی سایت فروشگاهی تعاملی هم متفاوت از نرخ طراحی صفحات وب به صورت ساده تعیین خواهد شد.

خیلی وقت‌ها نیاز است که برای جذب مخاطب یا مشتری جدید برای سایت خود، هم زمان چندین کمپین تبلیغاتی هم در شبکه‌‌های اجتماعی، هم در سایت‌های...

به همین خاطر، دست شما برای ایجاد تغییرات در سایت باز است.

رسانه: با کلیک روی این دکمه می‌توانید تصاویر، صداها و ویدیوهای خود را به متن برگه اضافه کنید.

هر چیزی که درباره هاست ایمیل یا میزبانی ایمیل باید بدانید

زیرا وب‌سایت تنها یک ابزار ارتباطی نیست. بلکه یک اثر هنری است که باید بتواند با کاربران شما ارتباط برقرار کند.

در صورت نیاز اتصال بانک اطلاعات سایت به نرم افزارهای مالی و انبار فروشگاه شما از طریق وب سرویس یا در نهایت فایل اکسل در هزینه و زمان شما در طول استفاده از فروش آنلاین بسیار صرفه اقتصادی خواهد داشت.

طراحان ما وب سایتی منحصر به فرد و جذاب برای شما خلق خواهند کرد.

سلام چه طوری میتونم یه مقاله بنویسم تو ورد پرس که توی منو باشه ولی توی صفحه ی سایتم نباشه که صفحه اولش شلوغ باشه

ابتدا جهت مشاهده نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت کاسپید وارد صفحه نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی شده و آنها را مشاهده نمایید.

در این شیوه طراحی سایت، شما با نصب قالب مخصوص، می‌توانید در کمترین زمان ممکن، سایت خود را راه‌اندازی کنید.

اما اگر کسب و کار بزرگی دارید، یا به فکر راه‌اندازی فروشگاه آنلاینی هستید که محصولات بسیار زیادی این سایت دارد، بهتر است خدمات طراحی سایت به صورت کدنویسی شده و اختصاصی باشد.
در این شیوه طراحی، شما خواسته‌ها، انتظارات و ویژگی‌هایی که می‌خواهید سایت‌تان داشته باشد را به تیم برنامه نویسی اعلام می‌کنید.

با تمام این تفاسیر، اگر همچنان تصمیم به خرید قالب آماده دارید، بهتر است از وب‌سایت‌های معتبر که خدمات پشتیبانی دارند، خرید کنید.

مشخص است که قیمت طراحی سایت فروشگاهی تعاملی اینجا هم متفاوت از نرخ طراحی صفحات وب به صورت ساده تعیین خواهد شد.

آیا می‌دانید کامنت مارکتینگ چیست و چگونه بر سئوی سایت تأثیر می‌گذارد؟ این‌روزها از روش‌های متنوعی برای بهبود سئو و کسب جایگاه در...

طراحی قالب اختصاصی منلع برای سایت وردپرسی، برای وب‌سایت‌های محتوا محور یا بیزینس‌های کوچک، گزینه بسیار مناسبی است.

پاپ آپ در دنیای سئو درست مانند یک شمشیر دو‌لبه عمل می‌کند! شمشیری که هم ‌می‌تواند باعث بهبود اوضاع سایت شود و هم می‌تواند کاربران را از...

حال که با اهمیت فوتر سایت و دلایل آن آشنا شدید بد نیست ببینیم فوتر سایت را چگونه طراحی کنیم که بتوانیم از مزایای آن بهره‌مند شویم.

راه اندازی یک وبلاگ یک فرآیندی ساده اما کاربردی است. تنها کاری که شما باید انجام دهید انتشار منظم و مداوم مقالات مرتبط با موضوع وب سایت است. جالب است بدانید وردپرس در ابتدا به عنوان یک سیستم قوی وبلاگ نویسی معرفی شد. به همین خاطر بهترین بستر برای ایجاد وبلاگ و تولید محتوا است.

در ادامه برای این که بیشتر با این مفهوم آشنا شوید، بد نیست نگاهی به یکی از مدل‌های طراحی تعاملی داشته باشیم.

بعد از نصب وردپرس بروی هاستتان، در مرورگر خود آدرس زیر را وارد نمایید:

اگر استفاده از وب سایت شما راحت نباشد، حتی اینجا را بررسی کنید یک طراحی بصری فوق‌العاده هم کمک چندانی به شما نخواهد کرد.

کارشناسان کاسپید این مهم را به بهترین نحو و مطابق با به روزترین اصول دنیا انجام می دهند.

اگر سایت شما تنها، یک سایت شرکتی است که اطلاعات چندانی در آن رد و بدل نمی‌شود می‌توانید از طراحی فوتر سنتی استفاده کنید. در طراحی فوتر سنتی تنها چند لینک به قسمت‌های مهم‌تر سایت داده می‌شود و آدرس و شماره تلفن سایت در آن قرار می‌گیرید. در فوترهای سنتی حقوق مادی و معنوی سایت به مخاطبین تذکر داده می‌شود.

تمامی افزونه‌هایی که در بالا نام بردیم دارای نسخه رایگان می‌باشند و به راحتی می‌توانید برای طراحی سایت با وردپرس آنها را از مخزن وردپرس دانلود کنید و در وبسایت خود نصب کنید.

Report this wiki page